Габриела Митева

Габриела Митева

Габриела Митева - собственик и управител на Smart Office Solutions -
онлайн бизнес и административни услуги – гр. Варна
 
Палитрата от бизнеси в "Дамски бизнес клуб BMLady" става все по-богата! Наш член вече е една дама от гр. Варна, която с дейността си помага на другите бизнеси да се развиват, осигурявайки им свободно време.
 
Представяме ви Габриела Митева – виртуален асистент, собственик и управител на Smart Office Solutions - онлайн бизнес и административни услуги.
 
Габриела Митева започва дейност като виртуален асистент на свободна практика (фрийлансър) от края на 2003 г. За дейността си тогава използва бранда G.A.B.Y. Virtual Assistance – Global Assistance Brought to You. През 11-те години работа на свободна практика успява да натрупа много опит в онлайн средите, установява полезни контакти с колеги от други държави и затвърждава позицията си сред дългогодишните си клиенти.
 
Стремежът ѝ към разширяване на дейността и портфолиото пораждат необходимостта от създаването на компанията и Smart Office Solutions стартира през лятото на 2014 г.
 
Работата на виртуалните асистенти е разнообразна и динамична, но когато човек обича това, което прави, дори и на пръв поглед досадните занимания могат да бъдат интересни и забавни. – казва Габриела.
Спектърът от услуги, които предлагат виртуалните асистенти, може да бъде необятен: от текстообработка, през резервации на полети и хотели и организиране на пътувания, преводи, интернет проучвания на различни теми, онлайн маркетинг, обновяване на бази данни, първично счетоводство и много други услуги, които могат да се извършват дистанционно.
 
Услугите, които Smart Office Solutions предлага, са много разнообразни и списъкът постоянно се обновява, тъй като индустрията се развива много динамично през последните години:

  • Административни: редактиране, конвертиране и форматиране на документи; въвеждане на данни и текстообработка на български, руски и английски; сортиране на данни; първично счетоводство; обновяване на бази данни и др.
  • Преводи, редакция и аудио transcription: български <> английски; руски > английски.
  • Организационни: планиране и организация на пътувания: резервации на полети, хотели, рент-а-кар, автобуси, влакове, фериботи, ресторанти; обновяване на онлайн календар; организация на входяща електронна поща; организация на интервюта с кандидати за работа и др.
  • Интернет проучвания: партньори, търговци (стабилност, рейтинг и др.); продукти; процедури; новини по зададени критерии; уебсайтове (финансови, фирмени, конкуренция и др.); услуги (бизнес и лични).
  • Маркетинг: създаване на списъци с имейл адреси по зададени критерии от клиента и изпращане на имейли; създаване на страници в социални медии; регистрации на уебсайтове и блогове в бизнес и блог директории;
  • Разни: кореспонденция с клиенти; онлайн чат с клиенти; филтриране на кандидати за работа; организация и обновяване на списъци с присъствия – за служители, студенти, членове на спортни клубове; тайни клиентски посещения – онлайн и във Варна; тестване на телефонни номера в България.
Най-търсените услуги от клиентите на фирмата са: интернет проучвания на потенциални клиенти и партньори, създаване на списъци с контакти, преводи на уебсайтове, организация на пътувания и пълно административно обслужване.
 
Smart Office Solutions е насочена предимно към компании и лица, развиващи своята дейност в чужбина. Това обаче не изключва използването на услугите ѝ от фирми и лица в България, които имат нужда от квалифицирана помощ за определени проекти, но не разполагат с нужния ресурс от време или подходящ персонал.
 
„Независимо от сферата на дейност на клиентите и дали са собственици на бизнес или служители на ръководна позиция в голяма компания, това, което ги свързва, е, че всички имат нужда от повече свободно време: време за обмисляне на печеливши идеи за бизнеса, свободно време за развиване на
вече готови идеи... Ние им осигуряваме административно обслужване, но не сме в техния офис, и като наши клиенти те заплащат само за свършената работа – без ангажимент за каквито и да било разходи за наемане на допълнителни служители в офиса им, както и свързаните с това СО, ТД, и т.н.
" - Габриела Митева, собственик и управител на Smart Office Solutions.
 
Уеб сайт: https://smart-office.solutions
ФБ: Smart Office Solutions